jueves, 22 de abril de 2010

Partides analitzades

Normalment m'agrada estudiar apertures. Pots aprendre molt, si estudies bé, mirant les idees, i no variants i més variants. El que passa és que ara, com no tinc cap partida prop, m'és difícil estudiar.

Així que aplaçarem l'estudi del Panov un poc. Fins que trobe ganes. De moment, pense que també pot ser molt interesant penjar partides analitzades.

Això serà el que aportaré jo de moment. Analitzaré les meues partides a l'interclubs. Com ho faré per a que pugueu participar tots? No ho se encara. Però les penjaré, amb els meus anàlisis i els de Rybka.

Ah, i açò ho penge per a que Marqués veja que un cop has acceptat l'invitació que ha enviat Benja al gmail, sí que es poden afegir noves entrades.

1 comentario:

  1. Llavors, endavant! Ja veus que cadascú pot dur a terme el seu tema només posant una etiqueta que distinguixca un tema dels atres i que punxant en l'enllaç de la dreta ixen en pantalla únicament les entrades del tema que vullges triar.

    ResponderEliminar